nog 23 dagen te gaan - Reisverslagen van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu nog 23 dagen te gaan - Reisverslagen van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu
nog 23 dagen te gaan

Vandaag over 3 weken heb ik al vakantie, uitrusten tas inpakken en nog meer uitrusten. Want dat het weer een zware maar mooie reis wordt staat nu al vast.

Afgelopen maandag naar de Vietnamese ambassade gereden, en heb mijn visum gehaald. Toch een heerlijk gevoel dat ik nu in een stadium zit dat de voorbereidingen achter de rug zijn, en ik kan gaan genieten. Want eerlijk is eerlijk, de voorbereidingen zijn ook heel leuk om te doen.

Deze week krijg ik een lijst van mede reisgenoten. Dan kun je als je daar behoefte aan hebt contact leggen. Of in mijn geval , zoeken op Facebook. Maar om het even het is en blijft een leuke ervaring om op reis te gaan met volslagen vreemde. En zoals de laatse reis heb ik er vreselijk van genoten, een paar reisgenoten bleken echte parels te zijn. En al heb daarna nog sporadisch contact. Kijk ik althans met heel veel plezier terug op de reis en reisgenoten.

Zodra er weer redenen zijn om achter het toetsenbord te kruipen zal ik het zeker doen.

Voor het overgrote deel van diegene die dit mailtje krijgen, tot later.
En voor enkele RATTEN, elke dag een foto.