foto's - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Ton en Hanny

Blijf op de hoogte en volg Ton

25 December 2009 | Nederland, Arnhem

voor de eerste foto's hier de link.

• 25 December 2009 - 10:31

Karin:

Hallo mama en ton,

Allereerst heel fijn om te horen dat alles goed gaat.Het weer hier is heel erg winters.De kinderen vinden het geweldig! Volgens Noud de mooiste maand van het jaar.Hebben dagen lang van de dijk afgesleed.De link van de geplaatste fotos klopt niet,tenminste ik krijg het niet voor elkaar.
    Groet,kus en tot horens KARIN.

• 25 December 2009 - 11:04

Erna:

Hallo Ton en Hanny.

Ook ik krijg de link naar de foto's niet open. Jammer had graag gezien hoe het eruit ziet daar.
    Groetjes en geniet lekker van het kerstdiner.

• 25 December 2009 - 11:27

Vincent En Marian:

hallo luitjes, reuze blij was ik omdat ik dacht de foto's te kunnen zien, maar wat BAAL ik, kan de pagina niet openen, wat ik ook probeer helaas.maar fijn te lezen dat jullie zo'n fijne kerst hebben, geniet maar VLEK

• 25 December 2009 - 14:34

Leo Peters:

Hoi Ton en vriendin. Foto's komen niet over. Ik ben benieuwd.

• 26 December 2009 - 11:08

Gerrit:

Hallo Ton en Hannie.
    Alles goed hier en met je vader gaat het ook wel aardig....gisteren heeft hij samen met je moeder een kerstdiner gehad, was ook geslaagd....
    potverdomme wat een leuke foto,s heb jij gestuurd....geweldig....tot schrijfs jongens...groetjes van de oudste