alweer fout - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu alweer fout - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

alweer fout

Door: Ton en Hanny

Blijf op de hoogte en volg Ton

30 December 2009 | Nederland, Arnhem

We hebben begrepen dat de link niet werk, dus deze maar opnieuw en nu goed hopen we.

Vandaag in Jaipur een gewelige ervaring gehad. We hebben op een Olifant greden, en dus ga snel de foto's maar bekijken. Hoef je je ook niet te vervelen op oudjaars dag.

Ook zie je mij ergen met een 007 petje voorbij schuiven. Dat is de plaats waar Octopussy is opgenomen. En is dit na Istanbull (from Rusia with Love) de tweede 007 lokatie die ik heb bezocht.

• 30 December 2009 - 16:43

Henk En Marian:

we horen het al, jullie genieten ook volop. Wij zijn inmiddels in Mysore aangeland en hebben de theeplantages van Ooty achter ons gelaten. Geniet en veel groeten

• 31 December 2009 - 17:57

Erna:

Aan de foto's te zien wordt dit een erg indrukwekkende reis waar nog lang over nagepraat wordt. Erg mooi allemaal.
    Misschien ben ik de eerste maar niet de laatste. Een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010. Maak er weer een gezellig jaar van.

Groetjes en kusjes van mij.xxx

• 02 Januari 2010 - 07:54

Jan En Marian:

Het allerbeste toegewenst in 2010!! Het is gelukt hoor, ik heb de foto's kunnen zien!
    Ziet er werkelijk prachtig uit! Nog tijd genoeg om nog heel veel meer te genieten!!

• 02 Januari 2010 - 10:44

Gerritje:

Allereerst de beste wensen voor 2010, jullie waren een paar uur eerder, dus het worden een langere 2010 dan voor de overwinteraars, en dat zijn de echte hollanders.....
    zoals bekend zou ik zo weinig mogelijk over je vader schrijven, maar het gaat super slecht met hem, hij praat al over,....is er nog een plaats waar meer lucht is dan hier, ijlen doet hij ook, ik geef er geen cent meer voor ton, je hoeft hem voorlopig niet te bellen want zelfs wij kunnen hem niet eens verstaan...oke jongens laat je eigen niet van slag brengen en maak er een leuke tijd van.....groetjes van gerrit en gon.
    ps.....wat een lange zit met de foto,s maar heel mooi