alweer fout - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu alweer fout - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

alweer fout

Door: Ton en Hanny

Blijf op de hoogte en volg Ton

30 December 2009 | Nederland, Arnhem

We hebben begrepen dat de link niet werk, dus deze maar opnieuw en nu goed hopen we.

Vandaag in Jaipur een gewelige ervaring gehad. We hebben op een Olifant greden, en dus ga snel de foto's maar bekijken. Hoef je je ook niet te vervelen op oudjaars dag.

Ook zie je mij ergen met een 007 petje voorbij schuiven. Dat is de plaats waar Octopussy is opgenomen. En is dit na Istanbull (from Rusia with Love) de tweede 007 lokatie die ik heb bezocht.

• 30 December 2009 - 13:43

Jose Appeldoorn:

mooie foto,s gaat goed klik alleen maar op de link in de reisbrief groetjes harrie en jose

• 30 December 2009 - 20:34

Bert O:

Hallo Ton en Hanny,
    Het ziet er allemaal erg mooi uit.
    De foto`s zijn heel erg mooi,alleen de foto`s met dat petje (007)zijn wat minder.
    Verder wensen we jullie nog een hele mooie reis namens ons.

• 01 Januari 2010 - 12:48

Vincent En Marian:

Hi James, ja hoor we hebben je gezien met je petje, prachtige foto's maar wel erg veel, zeker als je het zelf niet mee maakt en ruikt en voelt. Maar we snappen dat het genieten is, ga zo door!!
    VLEK doei

• 02 Januari 2010 - 11:16

Monique De Haas:

Hoi Hanny en Ton,
    De foto's zijn geweldig. Kan Richard zijn hart aan op halen. Moet er even goed voor gaan zitten om ze allemaal te bekijken. Leuk zo'n site. Groetjes Monique en Richard

• 04 Januari 2010 - 18:29

Nettie:

Goed hoor van die olifanten om je te dragen. Het leven is goed voor je Ton ! Je ziet er welvarend uit...zo zien ze meteen dat ook je portemonnee gevuld is !! Veel plezier nog.