Van Dehli naar Goa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu Van Dehli naar Goa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

Van Dehli naar Goa

Door: Ton en Hanny

Blijf op de hoogte en volg Ton

14 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

Op 9 januari hadden we dus afscheid van de mede vakantie gangers genomen. En zijn we aangekomen in Goa. Het weer is iets anders dan in Nederland, we zuchten onder tropissche temperaturen van gemiddeld 35 graden. Das een heel verschil met waar jullie onder moeten lijden.

Wat ons hier in Idia opvalt zijn de vele loslopende dieren, of je nu in een afgelegen streek, of in Dehli bent. Er zwerven hele troepen honden kudde's koeien en schapen los. Dit veroorzaakt menig ongewild oponthoud. Maar ja dat is India zullen we maar zeggen.
Gisteren naar Anjuna geweest, dat is een oude hippy markt. Maar van de hippy's is niet veel meer over. Alleen lokale luitjes bezetten de markt. Alles is het zelfde en je ziet er soms door de bomen het bos niet meer van de troep. Vandaag heerlijk aan het strand (voor alle werkers) En morgen zien we wel weer verder. We willen nog naar de dolfijnen, maar ook de krokodillen heeft voorkeur. Je snapt het al dillema's alom.

Jullie horen dit de volgende keer. En dan heb ik wellicht ook een beter toetsenbord.

Kus

Ton en Hanny

• 14 Januari 2010 - 13:30

Erna:

Plannen genoeg nog lees ik wel, geniet er nog ff lekker van met z'n 2en.

Kus Erna

• 14 Januari 2010 - 16:57

Henk En Marian:

Kunnen ons goed voorstellen hoe jullie daar op het knisperende zand liggen, heerlijk met de grote fles Kingfisher onder handbereik.
    Bedankt voor jullie reacties op onze site. Waren reuze benieuwd hoe jullie in vredesnaam in contact zijn gekomen met Wilfred, kleine wereld toch!!!!!
    Veel plezier nog en geniet maar goed want het is voorbij voor je het weet (ook eigen ervaring)

• 14 Januari 2010 - 19:14

Vincent En Marian:

hoi luitjes,
    fijn weer iets van jullie te horen, was het een leuk afscheidsfeest van je maatjes op de reis? geniet nog maar van het mooie weer, hier is het nog steeds koud.
    Ja wat een keus, krokodilen of dolfijnen??? Wij hebben beide van heel dichtbij gezien en zou nu ook niet kunnen kiezen. Dus doe een gok of beide.
    Nog veeeel plezier samen
    Dikke knuffel en doei

• 14 Januari 2010 - 20:46

Andre´:

Top dat jullie echt genieten daar, werk nu 2 weken met Erna samen, jullie zijn het gesprek van de dag

• 15 Januari 2010 - 08:00

Mieke En Hennie:

bah, lijkt ons niets, met je luie kont in de zon met 35 graden, nee geef ons maar dit koude kikkerland met de sneeuw, geintje!. en wat een luxe he dat jullie mogen kiezen tussen dolfijnen en krokodillen. ik zou voor de dolfijnen gaan, lijkt mij ietjes veiliger, maar met ton weet je het maar nooit, misschien dat die grote bek van die krokodil hem wel trekt, ha ha.
    geniet nog maar even het is om voor dat je het weet, liefs

• 21 Januari 2010 - 14:21

Lisette:

Hoi Ton en Hannie,
    Heerlijk om te lezen wat jullie allemaal ervaren. Jullie genieten volop. Inmiddels de dolfijnen al gezien? Geniet er nog lekker van en veel plezier nog.
    Gr lisette

• 21 Januari 2010 - 21:47

Gerrit:

ha die ton en hanny....wie haalt jullie zondag op?.....laat het even weten.....
    dan kan er iemand jullie ophalenn....
    ik w8 op bericht of telefoon.....
    gr gait......
    ps
    kut he ton

• 23 Januari 2010 - 19:44

Leo Peters:

Ton gecondoleerd met het overlijden van jouw vader. Sterkte.