De laatste - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu De laatste - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

De laatste

Door: Ton en Hanny

Blijf op de hoogte en volg Ton

24 Januari 2010 | Nederland, Arnhem

Hallo Allemaal,

Graag had ik jullie willen vertellen hoe mooi Goa is. Hoe heerlijke strand zon en zee vakantie wij hebben gehad. En dat hebben we. Maar niet geheel onverwachts kreeg ik verontrustende signalen betreffende mijn vader. En heb ik besloten terug te keren naar Arnhem. Om de laatte dagen met mijn vader door te brengen. Ik heb via mijn reisverzekering van de ABN heel snel en goed geholpen. Echter toen wij in Dehli in ons hotel lagen te wachten op de vlucht naar huis. Kreeg ik van mijn broers telefoon dat mijn vader in de nacht van 22 januari is overleden. Ook hier heeft de reisverzekering heel snel en goed de vlucht van mij en Hanny naar voren kunnen schuiven. En schrijf ik dit mailtje vanuit Arnhem, en niet meer vanuit India.

Ik zal als het wat rustiger is in mijn hoofd jullie nog eens uitgebreid verslag doen, en proberen jullie over te halen om eens een vakantie in India door te brengen.

Maar nu heb ik daar geen trek in. Ik ben gistern thuis gekomen en er staan ons de aankomende tijd nog veel zaken te wachteneem ik voorlopig afscheid via deze weg.

Ton en Hanny

  • 24 Januari 2010 - 14:06

    Leo Peters:

    Veel sterkte komende dagen.

  • 24 Januari 2010 - 14:08

    Agnes:

    wat jammer ton
    gecondoleerd
    maar wat jammer ...

  • 24 Januari 2010 - 14:34

    Erna:

    Ton en Hanny,
    Wat jammer dat de reis waar jullie zo op verheugd hadden zo onverwachts moet eindigen. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en ben in gedachten bij jullie.

    Liefs van mij

  • 24 Januari 2010 - 14:48

    Hans :

    Beste Ton en Hanny,

    Namens Jeannette en mij gecondoleerd met het verlies van je vader. We wensen julie heel veel sterkte de komende tijd.

  • 24 Januari 2010 - 15:12

    Jose Appeldoorn:

    wij wensen jullie heel veel sterkte in de moeilijke en verdrietige tijd.onze oprechte deelneming.harrie en jose appeldoorn

  • 24 Januari 2010 - 15:18

    Ab:

    Wat een triest einde aan zo'n fantastische reis. Gecondoleerd met het overlijden van je vader en heel veel sterkte voor de komende tijd.

  • 24 Januari 2010 - 16:27

    Anja En Wim:

    Ton en Hannie,
    Gecondoleerd met dit grote verlies. Wij wensen jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Groet,
    Wim en Anja

  • 24 Januari 2010 - 16:56

    Bert:

    Ton,
    Mooi K.. maar veel sterkte de komende tijd namens Jac en bo

  • 24 Januari 2010 - 18:07

    Gerard:

    Dag Ton,

    Bij deze gecondoleerd met het overlijden van je Vader.
    Jammer dat jullie reis zo moest eindigen.
    ik wens jou en je familie veel sterkte

    Groet van mij Gerard

  • 24 Januari 2010 - 18:08

    Fred:

    Beste Ton. gecondoleerd met het overlijden van je vader. Ik wens je heel veel sterkte met dit enorme verlies. Is gewoon kut man, je Pa heb je er meer een van en is onvervangbaar.
    Hou je taai en groet,

    Fred

  • 24 Januari 2010 - 18:42

    Charles:

    Ton Gecondoleerd met het verlies van je Vader en veel sterkte bijde

  • 24 Januari 2010 - 18:58

    Ronnie En Ingrid:

    Ton en Hannie,

    Jullie hadden je zo verheugd op de reis naar India. Heel erg vervelend dat het op deze manier moet eindigen. Ton en Hannie gecondoleerd en wij wensen jullie heel veel sterkte de komende tijd en zullen veel aan jullie denken.

    Groeten van
    Ronnie en Ingrid Arends

  • 24 Januari 2010 - 19:07

    Janette Koers:

    Gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)vader en heel veel sterkte voor de komende tijd.

    Wim en Janette

  • 24 Januari 2010 - 19:34

    Thijs:

    Gecondoleerd

  • 24 Januari 2010 - 20:14

    Bob:

    Goh, wat jammer dat het zo moest aflopen...Maar zo zie je maar, niets is zo betrekkelijk als in dit leven. Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd voor jou en je familie. Groeten, Bob.

  • 24 Januari 2010 - 21:02

    Andre´:

    Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst

  • 25 Januari 2010 - 07:06

    Ger:

    Heel veel sterkte

  • 25 Januari 2010 - 07:25

    Jan En Marian:

    Wat een naar bericht!!
    Ik wil jullie dan ook heel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!

  • 25 Januari 2010 - 12:32

    Joop.bouma:

    Ton gecondoleerd met het verlies van je vader .
    Wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

  • 25 Januari 2010 - 14:44

    Gerard, Corry, Rene:

    Beste Ton en Hanny,

    Gecondoleerd met het overlijden van je vader.

    Heel veel sterkte samen voor nu en de komende tijd om dit grote verlies te verwerken.
    Heel jammer van jullie reis, maar dat komt wel weer in de toekomst.

    We horen elkaar wel weer.

    Groetjes van ons

  • 25 Januari 2010 - 16:26

    Hans De Vries:

    Ton en Hanny, wat een bericht als je op vakantie bent. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Veel sterkte gewenst.
    Hans

  • 25 Januari 2010 - 19:12

    Silta En Wim:

    ton en hannie gecondoleerd met het verlies van je vader. jammer dat deze prachtige vakantie zo moet eindigen.wij wensen jullie deze dagen veel sterkte toe, groetjes silta en wim

  • 25 Januari 2010 - 19:38

    Sara:

    Ach wat naar om te horen... gecondoleerd met het verlies van je vader en sterkte de komende tijd.

    groet, Sara

  • 25 Januari 2010 - 23:25

    Yvon:

    Heel veel sterkte met het verlies van je vader

  • 03 Februari 2010 - 20:59

    Gerrit:

    He Ton allemaal mooie berichten, en dat je thuis bent ook, maar ook samen naar Vader gaan was altijd gezellig, alleen dit is niet meer.
    En ik mis het toch wel dat uitje iedere avond naar je Vader.....ik zie jou Ton

  • 12 Februari 2010 - 14:31

    Jacky Agterberg:

    Lieve Ton,

    Langs deze weg wil ik je condoleren met je vader.
    Wat een vreselijk bericht.
    Ik hoop voor jullie dat je na al deze ellende misschien de reis nog af kan maken. Heel veel sterkte.

    Jacky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 33118

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 17 Januari 2014

nog 23 dagen te gaan

20 December 2013 - 15 Januari 2014

Vietnam Cambodja

19 December 2009 - 23 April 2010

Ton in India

15 September 2012 - 30 November -0001

India Tibet Hymalaya China de reis van mijn dromen

Landen bezocht: