Het wordt spannen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu Het wordt spannen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

Het wordt spannen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton

20 September 2009 | Nederland, Arnhem

We hebben vandaag besloten welke reisorganisatie wij nemen in het eerste gedeelte van de reis. We gaan met Djoser 22 dagen door Radjastan. Daarna willen we nog een week relaxen in zuid Goa. Waarna Hanny weer terug gaat via Dehli naar huis. En ik dan de trein kan pakken. Aankomende week gaan we de adminitratie regelen, zoals visa. Waneer gaat Hanny naar huis. En waneer pak ik het vliegtuig. Ik wil in iedergeval de 90ste verjaardag van mijn vader meemaken, en dat is op 25 april.

• 21 September 2009 - 11:28

Sara:

Hee KPN opa! :P

Leuk zeg, wanneer vertrekken jullie? Niet te veel vooruit plannen he, alles loopt toch altijd anders... :)

Groetjes!

• 21 September 2009 - 13:16

Thijs:

Wanneer ga je dan in de ruststand bij Kpn? Receptie kun je gewoon in Arnhem houden.

• 22 September 2009 - 07:59

Paul:

Hai 007, ziet er perfect uit en het kan niet anders of dit wordt een reis om nooit meer te vergeten. Ook leuk is dat achterblijvers hiervan getuigen kunnen zijn. Top

• 27 September 2009 - 17:22

Leo Peters:

Ton je moet wel op de hoogte houden. Ik blijf je in ieder geval volgen.

• 27 September 2009 - 19:04

Ton Harbeek:

Op 1 december ga ik lekker met de VUT, en op 19 december vliegen we eerst naar Dehli. Daar begint de eertse deel van de reis, die ons in 19 dagen door Rajastan zal voeren. Als we weer in Dehli zijn zullen we afscheid nemen van de groep. En gaan we voor een rust en strandvakantie naar Goa. Op 23 januari vliegt Hanny vanuit Dehli weer terug naar Nederand. En dan zal ik de trein pakken door India. Sarah heeft al laten weten neit teveel te plannen. En dat is nu precies wat ik wil. Niet teveel plannen.
    Nog 83 dagen voor aanvan van de trip.