Pech pech en een beetje ziek - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu Pech pech en een beetje ziek - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

Pech pech en een beetje ziek

Door: Ton Harbeek

Blijf op de hoogte en volg Ton

19 December 2013 | Nederland, Arnhem

Hallo,

Morgen is het dan zover, ik ben er helemaal klaar voor. Afgelopen dinsdag nog heerlijk gewerkt tot 12 uur, en goedgemutst ben ik naar huis gefietst. Ook toen ik thuis kwam stond alles nog overeind, en de zon die scheen zelfs. Maar om half 2 brak er in mijn darmen en maag een 3e wereldoorlog uit. Dit heeft vele slachtoffers geëist, zelf ben ik gewond, en tot op vandaag een beetje slapjes. Maar dat weerhoud mij er niet van om morgen om 06:00 de trein te pakken.
Vanochtend begaf mijn mobiel het, dus dat is vreselijk, want wat moet je zonder internet, op zo'n mooie reis. Maar dankzij broer nr. 1 is dat probleem ook weer opgelost. Hij leent mij een toestel, broer nr. 2 leent mij zijn mp3 speler. Dus de muziek is ook geregeld. En uiteindelijk zal ik morgen met veel goede moed vertrekken. Ik hoop jullie wel niet dagelijks maar toch regelmatig te stalken met mijn dagboek. Ik wens jullie allen een heel fijne jaarwisseling, en een spetterend 2014.

  • 19 December 2013 - 12:09

    Ger Nugteren:

    Een hele goede reis en heel veel plezier.

    gr Ger

  • 19 December 2013 - 12:13

    Riny:

    hallo ton,ik hoop als je dit leest je je 'n heel stuk beter voelt.
    volgens mij heb je alle tegenslagen nu wel gehad en beloofd het 'n goede vakantie te worden
    voor je,dat heb je nu zeker weten wel verdiend he.
    ik zal veel aan je denken en zit me nu al te verheugen op je reisverslagen met mooie foto's.
    ton,voor de laatste keer 'n hele onvergetelijke vakantie en wel thuis!!
    tot over 5 weken;-)
    liefs uit nijmegen xxxxxxxxxxxxxxx

  • 19 December 2013 - 12:31

    Narda:

    Dat je darmpjes Snel rustig zijn ha ha ha en natuurlijk wens ik jou een hele mooie trip en gezond 2014

  • 19 December 2013 - 13:28

    Ary&Ans:

    Shit Ton, wat een slechte timing. Wens je ondanks je "zwakte" een heel goede reis toe.
    Denken aan je. Dag, we gaan je met plezier volgen.
    Groetjes,
    Ary&Ans

  • 19 December 2013 - 13:48

    Marianne :

    Och arme jij toch, hopelijk nu alle pech gehad, gelukkig kan je muziek mee, want Tunneke zonder mp3 speler dat kan echt niet haha.
    Jij ook Indy hele fijne feestdagen in het verre Vietnam en een knallend 2014.
    Geniet ervan baasje en tot volgend jaar.
    dikke knuffel Marianne

  • 19 December 2013 - 18:07

    Paul:

    Het einde van het jaar begint spetterend zo heb ik gelezen. Zal een buikgriepje zijn of het is angst.
    Wat we wensen is dat het een mooie reis gaat worden met vele leuke en interessante kiekjes in dat verre Vietnam, dan zal het binnenste beslist snel beter zijn.

    Ik geef je geen knuffel maar wel een stevige hand en een goede reis gewenst.

    Paul


  • 19 December 2013 - 19:13

    Rob:

    Shit happens, letterlijk en figuurlijk hihi. Je maag en darmen zijn nu ook voor het asiatische voedsel getrained moet je maar denken. En op de reis erheen kun je nog lekker uitrusten. Ton, een voorspoedige reis en maak er wat moois van. Ik wacht jouw volgende mail af. Ro



  • 21 December 2013 - 09:04

    Gerrit:

    He Tonio, jij bent nu al 27 uur onderweg, of de telefoon doet het niet, of er is geen wifi, maar denk dat het wel verholpen gaat worden.
    groetjes je bruur

  • 21 December 2013 - 21:25

    Geert:

    geniet er van ton en meer geluk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 33149

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 17 Januari 2014

nog 23 dagen te gaan

20 December 2013 - 15 Januari 2014

Vietnam Cambodja

19 December 2009 - 23 April 2010

Ton in India

15 September 2012 - 30 November -0001

India Tibet Hymalaya China de reis van mijn dromen

Landen bezocht: