Hanoi-Haongbay - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu Hanoi-Haongbay - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

Hanoi-Haongbay

Door: ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

24 December 2013 | Nederland, Arnhem

Hallo luitjes,


Hanoi is overweldigend, druk dat wel, maar een stuk rustiger dan welke stad in India ook. Maaralles is redelijk schoon. De menz=sen zijn er vriendelijk en voorkomend. En onze reisgids is ook een aardige kerel die de weg hier goed kent, en dus hebben we veel aan die man.

De reis valt weinig over te zeggen, dan alleen dat het rete lang duurt voor dat je vansnelweguit mijn mooie Arnhem, hier bent aangeland.

Dag 2 en 3 waren voor halong bay, voor de James Bond liefhebbers, Tomorrow never dies is hier opgenomen. Maar dat terzijde. Woorden als aadembenemend en schitterend beschrijven het een beetje. Het is er zo mooi en sereen, dat het zeer doet als je ziet dat dit mooie stukje in de toekomst zal worden uitgemolken tot en met. Want op de weg hierheen werd er volop gebouwd aan nieuwe en heel hoge hotels, en een snelweg. Maar ook hier is de vooruitgang niet tegen te houden. Aangekomen in halong bay zijn we aan boord b=van een jonk gegaan. De bootreis op de bay was zo heerlijk ik heb er dan ook met volle teugen van genoten. Op onze bestemming aagesmaaktngekomen, zijn we o een van de eilandjes met een trap van 200 treden naar boven gegaan. Het uitzicht hier was bijna nog mooier. Weer terug op de boot, hebben we heerlijk kunnen genieten van een heerlijke vismaaltijd. Die heeft ons allen zeer goed gesmaakt.

Toen aan boord lekker naar bed, ik heb geluk dat ik een
slaapkamer voor mezelf alleen heb de hele vakantie. Ik kan je wel zeggen dat na een paar vermoeiende dagen het heerlijk slapen is al deinend. De volgende ochten (vanochtend) zijn we in een sloep naar een ander eiland gegaan. En hebben daar een onderaardse grot bezocht, ook dit was indrukwekkend mooi.

En dan zit ik nu hier weer in Hanoi in het hotel een bericht te tikken. Voor diegene die het aangaat. Ik kan niet meer op whatsapp, dus diegene die van mij elke dag foto's van het eten zouden krijgen. Jullie hebben geluk, want het eten is fantastisch lekker. Ik ben van plan om een keer hond te eten, ook krekels larven en slang staan op het menu. Voor alle dierenliefhebbers, hier is het eten van hond en slang een delicatesse.

onderaan staat een snelkoppeling naar de foto's veel plezier met het kijken



https://plus.google.com/u/0/photos?tab=wq#photos?tab=wq

  • 24 December 2013 - 13:07

    Narda:

    Super om te lezen dat het je goed beval tot nu toe een lekker en kamer voor je zelf helemaal top. Minder de hond maar ja ha ha ha. Veel plezier nog en ga je lezen ventje grtjes uit stormachtig Arnhem xxx

  • 24 December 2013 - 13:21

    Marianne :

    Jaaaa de eerste mail is binnen, klinkt fantastisch allemaal, vooral die boottoch lijkt me heerlijk.

  • 24 December 2013 - 21:59

    Erna:

    Hallo Ton,

    Fijn dat het zo leuk is daar. Ik hoop dat je het goed naar je zin hebt. Ik blijf je volgen. Genieten xxx

  • 25 December 2013 - 00:00

    Patries:

    heee goed om te lezen dat je geniet! helaas kan ik de foto's niet openen…tot de volgende update!

  • 26 December 2013 - 09:13

    Rob:

    He Ton, hoort zich alles relaxed aan. Hond weet ik de smaak niet van, maar slang smaakt naar kip. Suc6 met het verloop van de Vietnam reis. Ik blijf je volgen. Rob

  • 26 December 2013 - 14:54

    Agnes:

    veeeel plezier

  • 27 December 2013 - 01:32

    Koos:

    Klink heel mooi Ton, goeie reis verder!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 33167

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 17 Januari 2014

nog 23 dagen te gaan

20 December 2013 - 15 Januari 2014

Vietnam Cambodja

19 December 2009 - 23 April 2010

Ton in India

15 September 2012 - 30 November -0001

India Tibet Hymalaya China de reis van mijn dromen

Landen bezocht: