Lekker genieten - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu Lekker genieten - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

Lekker genieten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ton

14 Oktober 2009 | Nederland, Arnhem

Op 1 december ga ik lekker met de VUT, en op 19 december vliegen we eerst naar Dehli. Daar begint de eertse deel van de reis, die ons in 19 dagen door Radjastan zal voeren. Als we weer in Dehli zijn zullen we afscheid nemen van de groep. En gaan we voor een rust en strandvakantie naar Goa. Op 23 januari vliegt Hanny vanuit Dehli weer terug naar Nederand. En dan zal ik de trein pakken door India. Sarah heeft al laten weten neit teveel te plannen. En dat is nu precies wat ik wil. Niet teveel plannen.

• 14 Oktober 2009 - 09:58

Fred Slingerland:

Ha die Ton,

Goed bezig man kun je iendelijk eens wat van je dromen gaan verwezenlijken. Het is nu dus ff goed aftellen en dat gaat toch heel erg snel met deze vooruitzichten. Toch niet je geld voor deze vakantie bij DSB geparkeerd he, lol.

Tot horens man & groet,

Fred

• 14 Oktober 2009 - 13:59

Leo Peters:

Goede reis en houd ons op de hoogte.

• 14 Oktober 2009 - 18:30

Agnes:

suuuuuuuuuuuuperleuk hoe het met je gaat!!!!1
    leuk om ook hier mede van te mogen genieten
    groetjes Agnes

• 15 Oktober 2009 - 18:21

Paul:

Lijkt me een goed plan.
    Op die manier kan je zelf bepalen of je ergens langer of korter
    wil verblijven