Warme kerst - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu Warme kerst - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

Warme kerst

Door: Ton Harbeek

Blijf op de hoogte en volg Ton

25 December 2009 | Nederland, Arnhem

Gisteren vroeg vanuit Bikaner vertrokken, om een reis met de bus van 330 km te maken. Aangekomen in Jailsamer kregen we een mooie kamer. Wel gehorig en niet zo dendernd mooi als de andere, maar je hoort mij niet klagen. Immers we zijn immers waar we graag zijn. Vandaag een trip door de woestijn gemaakt met jeeps, waar we enkele dorpen waar mensen uit de onderste klasse wonen. En dan mogen wij niet klagen. De temperatuur vandaag eerste kerstdag is 32 graden, en het zonnetje schijnt (Joop) en wat wil een mens nog meer. We hebben een heel leuke groep waar we heel goed mee op kunnen schieten. Zelfs ik lig goed in de groep (gek he). Morgen vroeg weer om 7 uur vertrekken en gaan we het er goed van nemen vandaag. Vanavond met de groep een kerst diner wij verheugen ons erop.

Karin, Mieke Mari en Bert en alle kids een heel fije kerst en een gelukkig nieuwjaar.

Voor iedereen een goed en gezond 2010

Tot de volgende keer

Ton en Hanny

• 25 December 2009 - 11:31

Ingrid Arends:

Hoi Ton en Hannie,

Geweldig om elke keer jullie verslag te lezen.
    Wij wensen jullie hele fijne kerstdagen en een geweldig 2010.

Groetjes van
    Ronnie, Ingrid, Stijn en Wout Arends

• 25 December 2009 - 14:31

Leo Peters:

Leuk om te lezen dat jij ook goed in de groep ligt. Ik kan me er allemaal iets bij voorstellen. Hier is het nat en koud en glad. Lekker thuis achter de kachel en aan het kerstbrood en kersdiner. Veel plezier.

• 27 December 2009 - 10:08

Janette Koers:

Hey Hanny en Ton,

Is het je eindelijk gelukt om in een groep te passen! Het duurt even.....
    Leuk om te lezen hoe jullie vakantie verloopt.

Geniet van de mooie reis en een heel goed 2010 voor jullie gewenst!

Wim en Janette