overweldigend - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu overweldigend - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

overweldigend

Door: Ton en Hanny

Blijf op de hoogte en volg Ton

29 December 2009 | Nederland, Arnhem

Hallo allemaal,

Je moet het gezien hebben, India , om het te geloven. Je struikelt hier van het ene mooie paleis in het andere nog mooiere paleis. Maar ook de armoede is hier schrijnend. We waren in Jaiselmer, en ook in Udapur. Beide hebben een paleis om in weg te dwalen. en alles is zo vreselijk mooi. De busritten zijn lang, maar de eindbestemming is altijd de moeite waard. Het eten is ook fatasties en lekker, ook al krijg je Dehli Belly (schijterij)En dan ben je niet blij. De mensen zijn bijna allemaal vriendelijk en behulpzaam. Maar ze zien je als een grote geldbuidel. En die willen ze graag leeghalen. Maar voor de rest is India gewoonweg fantasties, de geuren en de kleuren. Alles is hier anders dan Nederland. Daar vriest het en hier is het overdag 30 graden, en s'nachts fris.

Tot een volgende keer,

voor de eerste foto's van Hanny (549) dus neem de tijd.

• 29 December 2009 - 15:55

Leo Peters:

Mooi weer daar. Hier koud en nat. Jammer dat de link van Hanny niet werkt.

• 29 December 2009 - 15:56

Leo Peters:

Maak je maar niet ongerust. Foto's zijn goed te zien en mooi.

• 29 December 2009 - 17:33

Karel/Maria:

Geniet er maar van.
    Trouwens, heb je die gasten van "O, moeder wat is het hier heet al gezien?

• 29 December 2009 - 20:17

Mieke:

hallo, wat een geweldige foto's, krijg zo een klein beetje een indruk. moet er echt fantastisch zijn. wel een groot contrast met de armoede, lijkt mij erg moeilijk. hier is het inderdaad koud en hoewel het daar erg warm is, zijn jullie erg ingepakt. nu nog een fijne vakantie en geniet en bewonder. liefs mieke

• 30 December 2009 - 06:44

Mieke De Vries:

Voor de foto's ga ik nog even zitten hoor.
    Maar een elfstedentochtkou die ze hier voorspellen zou ik niet willen ruilen tegen de hitte hoor!
    hahah hoezo jaloers,
    Lekker nog genieten en let op je geld.Ik heb altijd al geweten dat jij schatrijk bent....