trein kaart - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu trein kaart - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

trein kaart

Door: Ton Harbeek

Blijf op de hoogte en volg Ton

25 November 2009 | Nederland, Arnhem

Zo, vandaag de treinkaart besteld. Dit moest ik in Zweden doen. at ging redelijk easy. Ik kan nu vanaf 23 januari tot en met 23 april onbeperkt treinen in India, ook 's nachts.
Maar eerst gaan we samen genieten van 22 dagen Radjastan. En 10 dagen strand in Goa (Calangut) we hebben een hotel geboekt Colonia de Braganza.Daarna gaan we terug naar Dheli. Waarna Hanny terug vliegt naar Nederland. En ik ga beginnen aan mijn ontdekkingstocht dwars door India. Gelukkig hebben we skype, en kunnen we contact hohden als ik in de buurt van een pc ben.

Je hoort weer van ons

Ton en Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 33180

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 17 Januari 2014

nog 23 dagen te gaan

20 December 2013 - 15 Januari 2014

Vietnam Cambodja

19 December 2009 - 23 April 2010

Ton in India

15 September 2012 - 30 November -0001

India Tibet Hymalaya China de reis van mijn dromen

Landen bezocht: