nog 14 dagen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu nog 14 dagen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

nog 14 dagen

Door: Ton Harbeek

Blijf op de hoogte en volg Ton

05 December 2009 | Nederland, Arnhem

Hoi,

Nog 14 dagen te gaan, en dan is het zover. Alles is klaar nu. De rail pass voor 90 dagen in India is binnen. De treinkaarten naar Schiphol liggen al klaar. Vandaag het vluchtschema ontvangen. Dat was wel ff slikken. We moeten 10 uur wachten in Londen. Gelukkig hebben mede passagiers de taak op zich genomen om de wacht tijd te verkorten. We wachten wel af.
Ik heb voor foto's een apart site aangemaakt. Hiervoor moet je dan naar:

Hier zal ik gedurende mijn trip foto's op plaatsen. Die zijn dan voor iedereen te bekijken. Maar daar krijg je dan bericht van als ik dat gedaan heb.

Ton en Hanny

• 05 December 2009 - 21:35

Hans De Vries:

Beste Ton en Hanny, Leuk dat ik je op deze manier weer eens ontmoet, het laatste contact is al weer een aantal jaren geleden. Ik wens jullie een geweldige reis, geniet van je vut (ik heb KPN al ruim 2 jaar geleden verlaten.) Ik zal je reisverslag met belangstelling lezen. Gr ... je zeer verre achterneef Hans

• 06 December 2009 - 08:11

Nettie Vd Mispel:

Hai Ton en Hanny, Leuk hoor al die voorbereidingen. Dat is ook al een deel van de pret zal ik maar zeggen. Ik ga jullie zeker volgen. Toedeledoki.