nog een week - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu nog een week - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

nog een week

Door: Ton Harbeek

Blijf op de hoogte en volg Ton

12 December 2009 | Nederland, Arnhem

Nog een week en we gaan de lucht in.
De wachttijd in Londen is gelukkig aangepast, nog maar 3 uur.
Aankomende week nog druk met bezoekjes afleggen naar kinderen en kleinkinderen.
Spullen inpakken en gaan met die banaan.
groetjes en jullie horen van ons vanuit India.

Hanny en Ton


  • 12 December 2009 - 19:04

    Charles Warnier:

    Ton ik wens jullie en
    hele mooie en fijne Reis en geniet van het leven groetjes

  • 12 December 2009 - 20:33

    Erna:

    Lieve Ton en Hanny,

    Lekker voorbereiden en dan genieten. Terwijl wij aan de oliebollen zitten, liggen jullie aan het strand.
    Heel veel plezier en een goede start in 2010.
    Zoenen hebben we al gedaan dus vanaf hier een handkus voor jullie allebei.

    Geniet ervan en laat veel van jullie horen.
    Doeixxxxxxx

  • 12 December 2009 - 23:47

    Leo Peters:

    Ik wens jullie een goede reis en kom gezond weer terug. Ik blijf jullie in ieder geval volgen.

  • 13 December 2009 - 12:16

    Cor Harbeek (Peize):

    Veel plezier daar.

  • 14 December 2009 - 12:18

    Marian Peters:

    Beste Mieke en Ton,
    Heel leuk om deelgenoot te mogen zijn van jullie fantastische reis! Ga er samen heel erg van genieten!Wij genieten op afstand mee. Ik zal me de volgende keer melden als Marian en Jan, want jullie kennen toch meer Mariannen!? Groetjes

  • 14 December 2009 - 12:31

    Gerard:

    Hanny en Ton, Ik wens jullie een voorspoedige reis en behouden terugkomst.

    Denk aan de muggen,zon en ....... Goeie jaarwisseling,

    gr. Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 33181

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 17 Januari 2014

nog 23 dagen te gaan

20 December 2013 - 15 Januari 2014

Vietnam Cambodja

19 December 2009 - 23 April 2010

Ton in India

15 September 2012 - 30 November -0001

India Tibet Hymalaya China de reis van mijn dromen

Landen bezocht: