Inpakken - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Ton Harbeek

Blijf op de hoogte en volg Ton

16 December 2009 | Nederland, Arnhem

Hallo,

Vandaag hoofdzakelijk bezig geweest met het inpakken van de bagage. Alle kledeing,papieren, medicijnen e.d een goed plaats gegeven. Nu is het dan echt zover. We zijn er helemaal klaar voor. Zaterdag pakken we de trein naar Schihol. En ik hoop zondag lekker in een t-shirt met een aangenamere temperatuur door te brengen, dan dat ik hier op dit moment doe. Bah die vieze winter hier. De Ipod staat vol muziek en films. Mocht ik me vervelen kan ik altijd een filmje pakken, en muziek luisteren op de langer tochten is ook gedekt.
Probeer zaterdag morgen nog een laatste update te geven.

Ton

• 16 December 2009 - 15:08

Mieke:

Heel veel plezier op je reis, en laat Hannie een beetje met rust! mooie en schone hotelletjes in het begin hoor

• 16 December 2009 - 15:27

Henk En Marian:

ik heb ook net alles klaargelegd voor Zuid India, morgen ff in de tas stoppen. Ons vliegtuig vertrekt vrijdag 7.00 uur, dus dat wordt nachtwerk. En ja, I-podje bij ons zit ook vol en nu maar tijd zoeken om ook te luisteren, ervaring leert dat je in India wel wat anders aan je hoofd hebt.
    Jullie veel plezier en reisgenot. Ik hoop dat het evenveel goede en prachtige indrukken nalaat als dat het bij ons heeft gedaan!

• 16 December 2009 - 18:36

Anita En Muriel:

Hé Ton en Hanny,

Van deze kant wensen wij jullie een fantastische reis, maak er een geweldige tijd van, om nooit te vergeten. En uitkijken hé!!.
    Dikke kus van ons

• 16 December 2009 - 19:20

Leo Peters:

Een heel prettige vakantie naar een mooi land met mooi weer. Maak er iets van.

• 17 December 2009 - 00:12

Erna:

Hallo Lieve Ton en Hannie,

Geniet er lekker van want voor je het weet ben je weer terug.
    Heel veel plezier.

Groetjes van je ex-collega Erna

Ton, ik ga je missen.....

• 17 December 2009 - 07:55

Ab:

Hoi Ton, een ontzettend fijne reis gewenst van deze kant natuurlijk ook voor Hannie. Geniet er van en we blijven jullie volgen

• 17 December 2009 - 07:56

Anja En Wim:

Wat zijn jullie toch een bofkonten, lekker de kerst in de zon. Heel veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes en we blijven jullie volgen.

• 17 December 2009 - 13:54

Karel En Maria:

Hallo Hanny en Ton,

Nou dat zal wel lukken met die temperatuur! Heel wat anders dan de sneeuw die nu is gevallen. Toch heeft zo'n sprookjesachtig geheel ook wel wat.

Wij wensen jullie samen een hele fijne vakantie toe met veel moois om te bekijken daar. Geniet van het mooie weer .
    We zullen jullie volgen via deze site. Heel veel plezier gewenst op jullie spannende trektocht.
    Groetjes van Karel en Maria.

• 17 December 2009 - 18:21

Jose Appeldoorn:

een heel goede reis .geniet ervan stuur ons naar de kerst maar eenbeetje zon.heel goede feestdagen en tot horens

• 17 December 2009 - 20:57

Gerritje:

Ik zie jullie reisverslag vanzelf wel....hou het in de gaten....veul plezier jongems i will see you on APRIL 2010
    Gerrit

• 18 December 2009 - 08:40

Nettie:

Ton en Hanny, een heel prettige reis gewenst. Jullie gaan in ieder geval beter weer tegemoet.
    Groetjes,
    Nettie

• 19 December 2009 - 09:19

Monique :

Ik wens jullie een fantastische vakantie en geniet van al het moois. Ton, voor jou gaat de reis in januari nog door, hopelijk brengt het wat je zoekt. Goede reis en kom gezond weeer terug.
    Groeten Monique uut NIMWEGEN!

• 20 December 2009 - 15:12

Ary En Ans:

He Ton,
    Als je dit leest zit je al in India. Wij hebben er inmiddels bijna een maand opzitten en genieten iedere dag van zon, zee en rust.
    Nog even en dan gaan we ook weer reizen. We denken aan Birma, maar gaan eerst naar Bangkok om dit te regelen.
    We wensen jullie een hele fijne tijd en we blijven jullie volgen.

Groetjes van Ary en Ans uit Thailand.

• 23 December 2009 - 18:13

Bert O:

Hi Hanny en Ton,
    Leuk om te lezen jullie verslag, Ton dat je met schoon ondergoed alsnog bij de groep mag is natuurlijk opzig al een wonder, maar heel veel plezier en geluk met veel mooi weer toegewenst namens ons uit het koude Arnhem

• 25 Januari 2010 - 19:07

Silta En Wim:

ton en hannie gecondoleerd met het verlies van je vader. jammer dat deze prachtige vakantie zo moet eindigen. wij wensen jullie deze dagen veel sterkte, groetjes silta en wim