... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

...

Door: tonharbeek

Blijf op de hoogte en volg Ton

30 November -0001 | Nederland, Amsterdam

• 25 Juni 2012 - 20:30

Ton Harbeek:

Vanaf vandaag is het nog 82 dagen, en dan begint mijn reis. Deze reis is een droom die uitkomt. Alle plekken in Azie die ik graag wil bezichtigen in 1 reis. Eerst al naar Delhi. Daar het graf van Gandi bezoeken. Dan naar de Thais Mahal, ik hoop dat er deze keer geen mist hangt die dag. Want mijn vorige bezoek was het heel erg mistig. Vandaar uit naar Varanasie aan de Gangus. Hier worden de overledenen gecremeerd, En als toerist kun je tot op enkele meters komen van de branstapels. Dan naar Nepal, een belevenis op zich. Van daaruit met de Peking express ( de hoogste trein ter wereld) over de hymelaya. In de trein wordt extra zuurstof gespoten, want de lucht is er zo ijl, dat je er wel eens een paar halicunaties van kunt krijgen. Aangekomen on China gaan we het terra cotta leger bezoeken, in Geijing de verboden stad en het plein van de hemelse vrede. Ook de Chineese muur wordt bezocht. Zeg nu eerlijk dit is toch een jongens droom die uitkomt. Ik zal gaan genieten, en hoop jullie regelmatig op de hoohte te houden. Heb je geen interesse hierin. Meld het dan even, dan zal ik je mail adres deactiveren op deze site.

• 30 Juni 2012 - 19:02

Roos:

Vind je het goed als ik mee ga?

• 10 Juli 2012 - 20:33

Ton Harbeek:

Nog 67 dagen, en dan gaat het gebeuren. Ik weet dat heel veel mensen nu al op vakantie zijn, of gaan. En dan is het ff door bijten. Want dan is 2 maanden nog een lange tijd. Maar dan , ja dan kan ik ze allemaal uitlachen. Ik krijg oook veel aanvragen van vrienden/vriendinnen die graag mee willen. maar jullie zijn allemaal te laat, de reis is uitverkocht. Ik ben er in elk geval helemaal klaar voor.

• 12 Augustus 2012 - 10:49

Ton Harbeek:

Nog 34 dagen, de visum aanvraag is de deur uit. De verzekering is oké, moet alleen nog dollars halen. Maar wat mij betreft kan het gaan beginnen. En ja wat erg dat busongeluk gisteren in Noord India. Maar als je daar wel eens in een bus hebt gezeten, en aan het verkeer hebt deelgenomen. Kijk je van zon ongeluk niet eens meer zoveel op.