india druk,nepal een zee van rust - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu india druk,nepal een zee van rust - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

india druk,nepal een zee van rust

Door: ton harbeek

Blijf op de hoogte en volg Ton

22 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo, eindelijk is het begonnen. We kwamen op tijd aan in Delhi, daar wonen een slordige 20 miljoen mensen, dus he begrijpt dat het druk was. We zijn naar het graf van Mahatma Gandi geweest. Daar wordt de stil van, als je bij het graf staat van zo,n groot mens. Daarna met de trein naar Agra, daar wonen ook zo,n slordige 6 miljoen mensen,en dus ook druk. De taj ma hal is ook mooi en indrukwekkend. Ook zijn we bij het graf van een groot mogol (mongool) geweest. Daar was het verassend rustig, de rit van 20 km er naartoe in de toektoek niet, dat is een ervaring op zich. Toen in de bus naar varanasi, 5 miljoen inwoners, en de nodige gasten die hen overledenen cremeren. Daar bij te staan is onzachwekkend indrukwekkend. Maar die dingen moeten ook gebeuren. Nu zijn we in Nepal aanbeland.en ik moet zeggen hoog wat een rust.heerlijk gewoon. Morgen gaan we een jungle walk doen, en olifanten rijden. Nu ga ik douchen en lekker eten. Ik laat van me horen.

  • 22 September 2012 - 13:03

    Riny:

    Ton,geweldig dat je nu aan de reis van je dromen bent begonnen.
    Is het tot nu toe net zo mooi als in je dromen of nog mooier??
    En dat is nu nog maar het begin.
    Lijkt me ook wel spannend jullie jungle walk,ik zou het niet durven,hoor.
    Petje af hoor dat je dit op jouw leeftijd (;-) ) nog aan gaat. (geintje hoor dat van je leeftijd)
    Vergeet niet om tijdens het foto's maken,op het evt jungle gevaar te letten.
    Heel veel plezier en ik wacht vol spanning op je volgende verslag en foto's.
    Veel liefs uit 'n zonnig Nijmegen.

    Riny xx

  • 22 September 2012 - 13:51

    Marianne :

    Wat een mensenmassa's wat je beschrijft, je hebt al heel wat indrukken te verwerken gehad,
    ja het graf van Ghandi lijkt mij ook een intense ervaring een groot mens waar we veel van kunnen leren,
    Nepal is overweldigend ken het alleen van foto's maar in het echt daar lopen, geweldig,
    de jungle in hahahaha bind je broekspijpen goed dicht, maar lijkt me een geweldige ervaring Ton,
    ook spannend net als die olifant hou zijn oren goed vast hahahahahaha.

    Verslag mag volgende keer wel wat langer van al je belevenissen.

    Liefs marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

India Tibet Hymalaya China de reis van mijn dromen

Recente Reisverslagen:

14 November 2013

Nog 36 dagen

05 Oktober 2012

Tibet

29 September 2012

Tibet

25 September 2012

Nepal

22 September 2012

india druk,nepal een zee van rust
Ton

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 33171

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 17 Januari 2014

nog 23 dagen te gaan

20 December 2013 - 15 Januari 2014

Vietnam Cambodja

19 December 2009 - 23 April 2010

Ton in India

15 September 2012 - 30 November -0001

India Tibet Hymalaya China de reis van mijn dromen

Landen bezocht: