26 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu 26 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

26 dagen

Blijf op de hoogte en volg Ton

20 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

Nog 26 dagen te gaan. Vorige week mijn paspoort opgestuurd voor de visa's voor India en Tibet. Om China binnen te komen blijkt een ander verhaal. En dat kost ook $150, dus zo gek zijn die Chinezen niet. Ik ga diverse temperaturen meemaken. In de Himalaya zitten we op een hoogte tusr 3500 en 5000 meter, en dus de dikke trui meenemen, In India is het nu nog steeds 30+ graden, dus korte broek meenemen. En de gebruikelijke waarschuwingen, geen scherpe voorwerpen. Vooral als ik de grens met Tibet over steek. Daar schijn je van je dure zwitserse messen en reisboeken over Tibet af te worden geholpen. Dus maar leren met stokjes te eten. Ik verheug me er enorm op.

Trusten

Ton

• 20 Augustus 2012 - 22:25

Fred:

Ha die Ton,

Ik zie dat je weer een fikse reis gaat maken. Goed bezig kerel erg leuk. Ik wens je veel reisplezier en leuk te vernemen dat het goed met je gaat.

Groetjes,

Fred

• 21 Augustus 2012 - 07:41

Marianne:

Ha Indy

leuk je op deze manier te gaan volgen tijdens je reis.

• 21 Augustus 2012 - 09:11

Paul:

Goed bezig man, lekker gaan genieten wat Tibet zoal te bieden heeft. We gaan je zeker volgen en
    en wat cultuur opsnuiven van jou prachtige foto's.

Groetjes,

Paul

• 21 Augustus 2012 - 15:59

Ary En Ans:

Gaat een geweldige reis worden. Geniet ervan, maar volgens mij doe je dit nu al (voorpret). Hoort er ook bij!

• 21 Augustus 2012 - 21:12

Riny:

Hoi Ton,

Dat schiet lekker op man,heerlijk dat vooruitzicht he.
    Mocht ik je niet meer zien of spreken een hele fijne veilige reis en kom goed weer thuis!!!!
    Ik blijf je ook volgen en verheug me al op je reisverslagen en foto's.
    Heel veel plezier en als je terug bent drinken we weer 'n kop koffie (en krijg je je schaaltje terug ;-)
    Rustig aan en hou je goed.

XX Riny XX

• 21 Augustus 2012 - 21:54

Wilma:

Hey Tonnie,

wat top man dat je weer zo'n mooie reis gaat maken, vooral de voorpret is nu al zo leuk en je heb natuurlijk al een voorproefje gehad. Ik gun het je van harte man, en hoop nog van je te horen. Ik hou je in ieder geval in de gaten ook al ben je een heel eind weg.Kijk uit naar je berichten, of reisverslag en evt foto's (leuk je weer eens te zien) geniet ervan en we horen elkaar nog.

groetjes Wilma

• 23 Augustus 2012 - 00:45