nog 2 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu nog 2 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen

Blijf op de hoogte en volg Ton

13 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

Ja hier zit ik dan. Bijna heemaal klaar. Morgen nog in de woonkamewr en keuken stof zuigen en dweilen. Dan nog even naar het graf van mijn vader, en dan naar mijn alive and kickin moeder. Even een knuffel halen en afscheid nemen. Mijn moeder vind het maar niks dat ik naar die enge en verre landen ga. Maarja in de jaren 60 was Italie ook een ver en vreemd land, en toch gingen wij als familie er ook naar toe.Vandaag mijn laatste uren gewerk. En lekker op de fiets naar huis om heerlijk te genieten van mijn vakantie. Alhoewel ik van een vriendin toch niet het idee had dat zij het mij gunde(gijntje). De afgelopen week heel druk geweest met poetsen en poetsen, voel me net Truus de mier van de fabeltjes krant tuut tuut tuut. Maar alles is nu schoon en proper, dus niets staat mij meer in de weg. Zaterdag morgen zit ik om 07:00 uur in de trein. Om vervolgens om 11:30 het vliegtuig te pakken. Zal me morgen al via het internet mezelf inchecken. En dan hoop ik dat mijn vliegtuig GEEN 6 uur vertraging heeft. Maar het moge duidelijk zijn dat de goden MIJ wel goed gezind zijn. Want ze moeten mijn ziel nog zien te winnen.

Het gaat jullie goed, en voor diegene die nog de foto's van de vorige vakantie in India willen zien, volgt hier de snelkoppeling. Gewoon op klikken en kijken.

https://plus.google.com/u/0/photos?tab=wq#photos/111921595171220671323/albums

Tot over een paar dagen, jullie nog hier en ik in verweggiestan.

Ton

  • 13 September 2012 - 22:43

    Mart Gieling:

    Ton geniet ervan heel veel plezier ik blijf je volgen en tot ziens,

    gr mart

  • 13 September 2012 - 23:44

    Hallo Ton,:

    We wensen je een fijne en zonnige vakantie. Kom gezond weer terug


    groetjes,

    Daan

  • 14 September 2012 - 07:23

    Jolanda:

    Geniet ervan en doe voorzichtig in die verre enge landen:)

  • 14 September 2012 - 07:49

    Nettie:

    Lieve Ton,
    Een hele fijne en goede reis gewenst. Ik hoop dat het wordt wat je ervan verwacht. Maar het zal in ieder geval bijzonder worden. Geniet ervan en ik hou je in de gaten !!!

  • 14 September 2012 - 09:21

    Kabouter Plop:

    Ton, jongen, Dat jij je gehele huis proper hebt kan ik mij echt niets bij voorstellen, desondanks wens ik
    jou onwijs veel vakantieplezier enne dat zieltje heb jij allang gekregen, je merk toch aan alle kanten dat
    ze al het goede met jou voor hebben

  • 14 September 2012 - 09:53

    Thijs:

    Ton,

    Veel geluk, en plezier.

  • 14 September 2012 - 11:26

    Bo:

    Ton,
    Heel veel plezier en natuurlijk een mooie en gezonde reis.
    Maar v.w.b. zieltje hoe bedoel je WINNEN, die is niet meer te winnen.

  • 14 September 2012 - 17:09

    Riny:

    Nou Ton nog 1 nachtje in dit hollandse herfstweer en op naar de zon (hoop ik).
    Ik zal je zeker ook blijven volgen en zeg maar tegen je moeder voor ze het weet sta jij weer voor haar neus. (met 'n lekker bordje bami ;-) )
    'n hele fijne veilige vliegreis,vakantie en doe rustig aan zodat je als je weer terug bent kunt genieten van je mooie schone paleisje.
    Het gaat jou ook goed Ton en zal in gedachte wel vaak bij je zijn.
    xx

  • 14 September 2012 - 18:18

    Marianne:

    Ha Indy
    Eindelijk is het dan zover, nog een nachtje slapen en je gaat je droomreis maken,
    Ik hoop dat het fantastisch wordt maar ben daar niet bang voor, benieuwd naar je verhalen.
    Je hebt zo hard voor deze reis gewerkt, dat hij mag worden en zelfs meer als je verwacht.

    En jezelf netjes gedragen he in den vreemde hahahahahahaha
    Pas goed op jezelf

    dikke knuffel Marianne

  • 16 September 2012 - 09:32

    Fia:

    Hey die Ton,ik hoop dat jij goed bent aangekomen!!Geniet van je wel verdiende vakantie,maak er iets mooi's van!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

India Tibet Hymalaya China de reis van mijn dromen

Recente Reisverslagen:

14 November 2013

Nog 36 dagen

05 Oktober 2012

Tibet

29 September 2012

Tibet

25 September 2012

Nepal

22 September 2012

india druk,nepal een zee van rust
Ton

Actief sinds 06 Mei 2009
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 33121

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 17 Januari 2014

nog 23 dagen te gaan

20 December 2013 - 15 Januari 2014

Vietnam Cambodja

19 December 2009 - 23 April 2010

Ton in India

15 September 2012 - 30 November -0001

India Tibet Hymalaya China de reis van mijn dromen

Landen bezocht: