nog 14 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu nog 14 dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ton Harbeek - WaarBenJij.nu

nog 14 dagen

Blijf op de hoogte en volg Ton

31 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Ja ja nog maar 14 dagen. Morgen zaterdag krijg ik de vlucht gegevens. Ben benieuwd. Ik ben er ook helemaal klaar voor. Vanaf vandaag ga ik ook kleding apart leggen. Ik heb 2 fantastische t-shirts, met op de voorkant de kaart van de trip. En op de achterkant de tekst Delhi Beijing 2012. Al een heel mooi aandenken aan deze reis. Ik werk op donderdagmorgen voor het laatst. Dan heb ik anderhalve dag om mijn huis schoon te maken. de tas te pakken, en nog een beetje uitrusten. Want het wordt niet alleen een mooie maar ook een heel zware reis. Want de afstand in een rechte lijn is ongeveer 3250 km. Wij daarintegen zellen enkele omwegen maken. En ik schat dat we ongeveer 5000 km zullen reizen per bus en trein. En de trein daar zit je redelijk relaxt in, maar de bus is een heel ander verhaal. Dat is afzien in die landen. Het verkeer is hels. En het recht van de sterkste geld daar. En dus zijn de woorden niet allen mooi maar ook zwaar zijn niet lichtzinnig gekozen. Ik zal jullie op de hoogte houden, maar voorlopig ga ik lekker mijn bedje opzoeken.
Ton

• 01 September 2012 - 08:29

Marianne :

ik verheug me als je over 2 weekjes onderweg bent op je reisverslagen en foto's Indy

• 01 September 2012 - 09:36

Paul:

Er zijn al twaalf dagen voorbij en resten er nu nog veertien. Tijd vliegt en voor dat je het weet ben je op
    weg. Nog even je zenuwen in bedwang houden Ton

• 02 September 2012 - 12:41

Riny:

Don't dream your life,live your dream!!!!
    Dat is precies wat jij gaat doen,Ton.
    May all your dreams come true,love.
    Nog 13 nachtjes slapen en je bent op weg!!!!!
    Ik zal veel aan je denken en vol spanning op je verslagen en foto's wachten.
    Riny x